"When you lose, learn and go on to win next time..."

Thursday, August 20, 2009

Wednesday, August 5, 2009

Saturday, July 25, 2009

Hari ini....


erm....assalammualaikum..wrt....

Hari ni aku agak "tegang"sedikit....entah perasaan apa yang merasuk fikiran....^_^

Semalam aku takl tido...huhu....ni sebab cuai sangat la ni...sampai lupa bawa kunci...aduii....terpaksa la aku ber'camping' kat ruang tamu hostel aku....agaknya semalam bukan 'hari' aku kot...ade je yang tak kena....hati dan perasaan serabut semacam...tapi yang lucunya bleh plak aku p baca buku bis.com...hehe...tapi tak abis gak...pukul 4.05 pagi aku p tgok movie....sampai la subuh....hahaha...urmmm...krisis air kat labuan ni masih lagi melanda...he3....ramai la aweks2 yang berkemban mandi turun kat bawah...aku jer blum lagi merasa suasana 'kampung' macm tu...bila la nk selesai....dengar khabar..air yang abg tangki air tu bw rupanya berbayar 6000 setiap hari(ums la bayar)...tp xtau la btol ke tak...3 bulan ni...huuhuu...

p/s:kepada sesiapa yang terlebih air tu..sumbang2 la kat cini ek....he3....

Tuesday, May 26, 2009

Aku mula ber'blog'.

Assalamualaikum...


Nama ku agak panjang, tapi cukup dengan panggilan CT, atau Noor, atau nama glamor yg lain Ayumi, sempena nama blog ini. Ah, tak kisahlah u all mau panggil apa. Yang penting apa yg aku nak kata, akan ku hampar dalam blog ini. Biar jadi tatapan, biar jadi kenangan, biar jadi ajaran dan pengajaran, kalau ianya berkaitan.


Jadi, terlebih dahulu aku mohon ampun maaf, sekiranya lepas ini..bait ayat dalam penulisan nnt akan menyinggung perasaan kawan, teman dan sahabat yang membaca..khususnya juga keluarga-keluarga. Bukan itu niat ku.


Beri tunjuk ajar. Moga kita akan sama-sama belajar.


Sekian.