"When you lose, learn and go on to win next time..."

Saturday, July 25, 2009

Hari ini....


erm....assalammualaikum..wrt....

Hari ni aku agak "tegang"sedikit....entah perasaan apa yang merasuk fikiran....^_^

Semalam aku takl tido...huhu....ni sebab cuai sangat la ni...sampai lupa bawa kunci...aduii....terpaksa la aku ber'camping' kat ruang tamu hostel aku....agaknya semalam bukan 'hari' aku kot...ade je yang tak kena....hati dan perasaan serabut semacam...tapi yang lucunya bleh plak aku p baca buku bis.com...hehe...tapi tak abis gak...pukul 4.05 pagi aku p tgok movie....sampai la subuh....hahaha...urmmm...krisis air kat labuan ni masih lagi melanda...he3....ramai la aweks2 yang berkemban mandi turun kat bawah...aku jer blum lagi merasa suasana 'kampung' macm tu...bila la nk selesai....dengar khabar..air yang abg tangki air tu bw rupanya berbayar 6000 setiap hari(ums la bayar)...tp xtau la btol ke tak...3 bulan ni...huuhuu...

p/s:kepada sesiapa yang terlebih air tu..sumbang2 la kat cini ek....he3....

No comments:

Post a Comment